Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Σφίχτου-ποσφίχτου

Τι είναι συνήθως μακρύ τζιαι μπαίνει με δυσκολία τζιαι μετά επιπλέουμε μέσα? Όι έννε τζιήνο. Απορώ γιατί ενομίσετε κάτι έτσι! (αλήθκεια τι ενομίσετε?!) Εγώ μιλώ για το jean.

Αγαπητέ μου Θεέ (συναφέρνω σε επειδή πάντα εσένα φταίμε) τζιαι αγαπημένε μου  Jacob Davis τζιαι Levi Strauss εγώ η ωραία ζυμωμένη δηλώνω ενώπιον όλων που διαβάζουν τες μαλακίες μου στο μπλοκ μου ότι εν εκάμετε τζιαι καμιά wow ανακάλυψη τζιαι μπόρω να σας το αποδείξω. Με ποια λογική πρέπει το jean μετά που λιη ώρα εφαρμογής να μεγαλώνει κατά τουλάχιστον ένα size? Ξέρετε πόση ώρα μου παίρνει να φορίσω ένα φρεσκοπλυμένο jean? (σοβαρά δεν συστήνω σε κανένα το πλύσιμο ρούχων που την μάνα μου. Κάμνει τα ούλλα θεόστενα τζιαι μπορεί και λία sizes πιο μιτσιά, αλλά αν επιμένετε πέτε μου να σας δώσω το τηλέφωνο της). Τζιαμέ που νιώθω ότι έκαμα κατόρθωμα αφού για κανένα 5λεπτο εσφίγκουμουν, ερούφουν την τζοιλιά μου, εγυρνα πίσω στο κρεβάτι περκι γινώ επίπεδη, εππηδούσα πάνω κάτω, έπαιρνα βαθιές αναπνοές τζιαι αγκομάχουν, πάει ούλλος μου ο κόπος χαμένος. Σίουρα κρούζεις 36 θερμίδες κάθε φορά που πάεις να φορίσεις ένα jean, εγγυούμαι σας το.  Τζιαι για να είμαστε ειλικρινής ενεν τζιαι το πιο άνετο ρούχο. Εν μετρημένες oι κινήσεις που μπορείς να κάμεις. 





Το αποτέλεσμα τούτου ούλου του μαραθώνιου για εμένα είναι ότι μετά που λίο, με μεγάλη λύπη τζιαι απογοήτευση το jean σου γίνεται λουζ (που λαλούν τζιαι οι Εγγλέζοι). Ενώ, αντιθέτως με εσάς, τζιήνοι που ανακαλύψαν τες φόρμες τζιαι τα κολάν (please αν ‘κωλ’ δεν, τότε άστο μεν το βάλετε καλύτερα), τότε  φκάλλω τους το καππέλο. Μπράβο! Τούτη εν ανακάλυψη.  Να παραλήψω ότι ακόμα εν ήβρα ένα jean που να στρώνει τέλια πάνω μου.

Έχω πολλά παράπονα που εσάς κ. Jacob τζιαι κ.Levi τζιαι ελπίζω ότι μια μέρα ενα τα πούμε που κοντά τζιαι να σας χρονομετρήσω πόση ώρα θέλετε εσείς  να φορίσετε το jean σας. Αν θέλετε πάνω που 30 δευτερόλεπτα θα τα πούμε στο δικαστήριο. Θα σας καταγγείλω για υπέρβαση των ανθρώπινων δικαιωμάτων να είμαστε άνετοι τζιαι να μεν πάμε που καμία ανακοπή καρδίας που το σφίχτου σφίχτου.


Υ.Γ. Έβαλα φούστα σήμερα

2 σχόλια:

  1. Χμμμ... έβαλες φούστα...όι κολάν...άρα κώλ δεν??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έπρεπε να πάω δουλεία! τζιαι κολάν στη δουλεία εν βάλλουμε γιατί αν 'κωλ', τότε προκαλείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή