Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

Terms and conditions


Λόγω του γεγονότος ότι το Facebook έχει επιλέξει να εμπλέξει το λογισμικό που θα επιτρέψει την κλοπή των προσωπικών μου πληροφοριών, δηλώνω τα εξής:  

 «Ως απάντηση στις νέες κατευθυντήριες γραμμές Facebook και σύμφωνα με τα άρθρα Κ123 του κώδικα βλακείας, δηλώνω και επίσημα ότι είμαι βλάκας και πιστεύω ότι την ώρα που επάτησα 'agree to the terms and conditions' τζιαι αποδέχτηκα τους όρους χρήσης του κοινωνικού δικτύου, η Μαρικκού που τα Λεύκαρα τζιαι ο Κωστής που τα κάζια είπαν μου ότι χρειάζεται γραπτή συγκατάθεση μου ανά πάσα στιγμή για να αναδημοσιεύσετε τα πιο κάτω τζιαι εγώ όπως το ρίφι πιστεύκω τους.   

Με αυτή την έκδοση, λέω στο Facebook ότι απαγορεύεται αυστηρά να αποκαλύψει στην Αννού που το Τζιηβισίλη την φωτογραφία που έβαλα με θέα τα ποθκια μου στην θάλασσα, να κάμει share in public ότι προχτές επήα γάμο στο Galu τζιαι έβαλα το κοραλλί φόρεμα  γιατί εννα το βάλω τζιαι την Κυριακή τζιαι ούτε να δείξει την χρονιά που εγεννήθηκα γιατί φαίνομαι τουλάχιστον 5 χρόνια πιο μιτσιά. Αν τύχει τζαι δείτε καμιά φωτογραφία που είμαι τιτσίρα… εσείς χάννετε. Το περιεχόμενο του προφίλ μου περιλαμβάνει προσωπικές πληροφορίες. Η παραβίαση της ιδιωτικής ζωής μου, τιμωρείται από το νόμο (ΓΜΤ 69, του Καταστατικού της Κοτσhινοτριμηθκιάς).  


Όσοι διαβάζετε αυτό το κείμενο να το τυπώσετε τζιαι να το κολλήσετε με φτύμμα πας την οθόνη του computer, ή του tablet ή του κινητού σας τζιαι αμέσως ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ θα δώσει το σήμα στον Κιμ Γιονγκ Ουν  να πατήσει το κουμπί. Αυτό θα σας επιτρέψει να τεθούν τα δεδομένα σας υπό την προστασία της Group 4. 

'Ετσι θα επιτρέψετε σιωπηρά να μην γίνει απολύτως τίποτε τζιαι απλά να πετσιάζετε τα φτύμματα σας που την οθόνη. Μόλις τελειώσετε έχω τζιαι κάτι δουλειές σπίτι. Κοπιάστε. 



2 σχόλια:

  1. Όταν έκαμες το ποστ ήταν η πρώτη μου ιδέα για το τι συμβαίνει. Μετά άρχισε να κυκλοφορεί το "κανεί επρήσετε μας τα με ττο το πράμα" και στο τουίτερ, και κατάλαβα. Ακόμα όμως στο φβ μου δεν το είδα πουθενά! Μαγικό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θεά κορίτσι μου, θεά, που λέει και ο Ψιψινάκης! Μας τα πριξαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή