Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Το ππόιντ εν οι ελιές όξα η εγγλέζα

Ξημερώνει Κυριακή. Στο αυτοκίνητο εφορτώσαμε καμπόσες σύκλες, μουσχιαμμάες τζιαι την φωτογραφική μας. Εφορίσαμε τα καππελούθκια μας τζιαι εξεκινήσαμε για το χωρκό με τον τζιήρη μου. 

Ελιφκούμασταν κάτι τις τζιαι επιάσαμεν τηλέφωνο τον θείο μου τον διπλόραχο να μας κανονίσει. Στα χωρκά αμαν θέλεις κάτι πρέπει να αναστατωθεί ούλλο το χωρκό. Τα νέα κυκλοφορούν πιο γλίορα τζιαι που τα check in στο Facebook. Ούλλοι ήταν ενήμεροι που ήμασταν.

Πρώτη μας στάση ήταν στο χωράφι μας με τες ελιές. Ελουβήσαμεν καμπόσες για να κάμουμεν τσακκιστές. Ούλλη την διάρκεια εχόννουμουν που πίσω που τες ελιές τάχα να μεν με δει κανένας χωρκανός τζιαι να του γυαλίσω τζιαι να έρτει καμιά νύχτα να με κλέψει . Με λία λόγια να αποφύγουμε το serial drama. Εσσιαστήκαν μας όμως τζιαι αμέσως εφκάλαν μας φωτογραφία τζιαι επποστάραν μας στο Facebook. Ανίδεοι εμεις. Τωρά εννα πρέπει να βάλω κλειωνιά στο παράθυρο μου, να βάλω κανένα panic button μες το δωμάτιο μου τζιαι να βάλω κάμερες.

Δεύτερος προορισμός ήταν να κόψουμε αθάσσια, αλλά εκαμαμεν το skip γιατί ήταν άουρα. Σειρά μετά είχαν τα  μόσφηλα. Πόση ώρα με την κκελλέ μου ίσια πάνω? Επόνησα το ζηνίσσιη μου αλλά κουτσά στραβά εμαζέψαμε μια κάσσια. Το Final destination ήταν να πάμε στο τραπέζι που έκμανε ο διπλόραχος. Καλεσμένοι ήταν κάτι Αυστραλοί, κάτι Εγγλέζοι τζιαι λίοι συγγενείς. (Να σας πω κανένα ανέκδοτο με ένα Αυστραλό, ένα Κυπραίο τζιαι ένα Εγγλέζο? Ούτε εμένα μου αρέσκουν.) Έφάμεν, ήπιαμεν, εσπάσαμεν τζιαι έπιαν με ο πονοτζιέφαλος πάλε. Με το δίκαιο της κελλές μου να πονεί με τόσες βαρέλλες τζιαι τα αγγλοαυστραλοκυπρυακα  που ελαλούσαν. Καταλάθος εβρέθηκα δίπλα που την Εγγλέζα τζιαι απλά εχαμογέλασα της.  Τζιαι αντάκοσεν,

Τζιήνη: view very kκalow, pparakkalo
Εγώ: yes it’s ok
Τζιήνη:  view ‘mmmm’ kkkalow pparakkalo
Εγώ: for me it looks like a desert, nothing special
Τζιήνη: I augleshza , ‘’mmmm’ like. You beachalassa? (τζιαι έδειχνεν μου την θάλασσα)
Εγώ: no water is too cold for me
Τζιήνη: I augleshza, there very kkrio, Cyprus kkalow pparakkalo
Εγώ: yes I used to live in Uk for a long time
Τζιήνη: ‘mmm’ view kkallow pparakkalo

ΟΚ δαμέ είπα κανεί έν μπόρω να ακούσω τζιάλλα. Καλάν μα εν παλαβή? Έμαθεν 3.5 λέξεις τζιαι είπε μου τες ούλες σε κάθε της πρόταση. Πόσον ΙQ? Εν κρίμα

Τζαι φέφκω με έτσι κκελλέ τζαι πάω έσσο τζαι αρκέφκει ο συνιθισμένος ο καυκάς με τη μάνα μου τζαι το τζιήρη μου. Έν κάμνουν τούτες οι ελιές για τσακκιστές, Εν μιτσιές, έχουμε ελιές τσακκιστές, κάμνω τες τζαι κανένας εν τες τρώει, μαρμελάδα του μοσφίλου εν σας κάμνω, πηαιννε να σου κάμει η μάνα σου, εννα 'γοράσω της φράουλας που το σουπέρμαρκετ…


Επεράσεν καλά η Κυριακή. Αύριο δουλειά πάλε

8 σχόλια:

  1. Φέρμου τα μόσφηλα να τες κάμω εγώ σιόρ! Ομνομνομ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελικά αποφασίσαν να τα δώσουν πάρακατω έτσι ώστε τζιήνοι που ενα κάμουν το γλυκό να μας δώσουν τζιαι εμάς ενα βαζόυι! τι έξυπνο σόι έχω!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. χα χα!! εγώ είμαι παστός :))

      Αλλά εν μου αρέσκουν οι μαρμελλάδες, προτιμώ τα μόσφιλα έτσι. Έσιει χρόνια τζιαι ζαμάνια να τα γευτώ.

      Διαγραφή
  3. Θέλω μαρμελάδα μόσφιλο ΤΩΡΑ! και λίγα μόσφιλα δε θα με χαλούσαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. alternative title: τρεις ελιες και μια εγγλεζα
    αρεσκει μου να μαζευκω ελιές (weirdo)

    ΑπάντησηΔιαγραφή