Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Four of a kind

Ολόκληρο Π-Σ-Κ εν είχα έμπνευση, έκαμνεν διακοπές ο νούς μου, επίεζα τον να σκεφτεί αλλα ελάλεν ‘ΝΟ SIGNAL, please reboot’. Τελικά ανακάλυψα σήμερα ότι έφκαλλεν δουλειά τόσες μέρες αθόρυβα. Εμελέταν που λαλέιται όυλλον τον γυναικείο πληθυσμό που κινείται στο νησί της αφροδίτης το παρόν στάδιο τζιαι έπερνεν σημειώσεις.  Έχουμε και λέμεν:

1.       Η στυλάτη

Μπορείς να την καταλάβεις που το σοβαρό της ύφος. Εν τόσο σφηγμένη που σπάνια θα την δεις να κάμνει πολλές κινήσεις. Φωρεί ότι θεωρείται ‘extreme’ ( ουυ …παναίρη) τζιαι συνήθως αποράς πως τα εσυνδίασε. Ακολουθά κατά γράμμα τα περιοδικά. Ότι πουν οι ειδικοί ότι εν της μόδας σημαίνει εν μόδα. Μα οτιδήποτε όμως. Η τελευταία λέξη της μόδας είναι το σουτιέ με λίγη φανέλα πάνω του .

Χαρακτηριστικά της έιναι:
  •  Η Michael Κors τσέντα. Τοποθετημένη ακριβός στη μέση του χεριού.   Τζαι το μισό σσιέρη να έχει 87 μοίρες κλίση προς τα πάνω.
  • Στο σσιέρη να φαίνεται καλά το ρολόι μεγάλου μεγέθους (τοίχου)
  • Μαλλί ολόισσιο του κομμωτηρίου.
  • Κόκκινο κοκκινάδι (αν δεν έιναι κόκκινο τοτε πολτό).
  • Δύο στρώσεις σουβά. Αν δεν πιάσει καλά, τζαι τρίτο σσιέρι.
  • Νύσσι τριγωνο. Με τζελ. Γαλλικό. Τουλάχιστον 3 cm μάκρος
  • Τακούνι. Να φαίνεται το νύσσι του μυαλιώνα. Κόκκινο. (αν δεν έιναι κόκκινο τοτε πολτό).
  • Μπλούζα see through.( όπως της Άντρης. Της γενέκας του Νίκου)
  • Τάνκα που να εν δύσκολο να φανεί αλλά να μπορείς να το διακρίνεις.


     2.       Η ροκ ( η κυπραία τάχα ροκ όμως)

Θα την καταλάβεις επειδή ζεί στον κόσμο της. Πολλά χαλαρή και cool συνήθως με μια μπύρα στο χέρι τζιαι το φίλτρο στη γωνιά του στόματος τζαι να μάσσιετε να τυλίξει. Γωνιά όμως ά. Φορεί ότι ήβρεν ομπρός της, κατά προτίμηση μαύρα.

Χαρακτηριστικά της έιναι:
  • Τα converse ή μπότες μαύρες
  • Μαυρο η jean σχοισμένο
  • Ανέμελο μαλλί (κάμνει το να φαίνεται ανέμελο, όπως εξύπνησε τάχα)
  • Μολύβι στα μάτια
  • Πολλά χειροποίητα βραχίολια που συναυλίες, φεστιβάλ κτλ.
  • Κανένα ταττού μικρό.
  • Τάνκα που εν φαίνεται.



    3.       Της εκκλησίας

Την Κυριακή μάλλον πάει εκκλησία. Τζαι αν δεν πάει το Σάββατο πάλε εννα ππέσει ως τες 1. Εντοπίζεται έυκολα. Φορεί ρούχα απο την περίοδο 1947-1982 τζιαι φένεται 5-6 χρόνια πιο μεγάλη που την πραγματική της ηλικία.

Χαρακτηριστικά της έιναι:
  • Η φούστα της η κοντή εν κάτω που το γόνατο.
  • Το τακούνι της θυμίζει σου πόθκια του καναπέ.
  • Μπλούζα με λουλούδια, Μοβ κυρίως.
  • Μαλλί μαύρο.
  • Το γυμνό που φαίνεται πάνω της, εν τζείνο του προσώπου τζαι μεταξύ της φούστας τζαι της κλάτσας.
  • Βρατζίν


    4.       Η μιλφάρα (MILF)

Ηλικίας 30-50, με 2-3-4-5 μωρά, χωρισμένη. Λυμένη στα γυμναστήρια τζιαι τις νύχτες στα μπαρς τα clubs (φήμες λαλούν στο aperitivo) τζαι τα μπουζούκια.

Χαρακτηριστικά της είναι:
  •        Προκλητικό ντύσιμο
  •        Η ρόγα του βυζιού συνήθως δεν φαίνεται
  •        Σε extreme καταστάσεις φκένει με την κόρη της (τζιαι εν τζιαι πιο όμορφη, τζαι έμπειρη, τζαι εύκολη)
  •        Καπνίζει
  •        Τάνκα που φαίνεται.



Τυχόν ομοιότητες με πρόσωπα, γεγονότα, καταστάσεις δεν  είναι τυχαίες τζιαι ούτε εντελώς συμπτωματικές τζιαι δεν φέρω καμία ευθήνη. Για τοιχόν προβλήματα αποταθείτε στο γραφείο του πολίτη, πιάστε το νόυμερο σας τζιαι περιμένετε σειρά.

5 σχόλια:

  1. Εσύ πού ανήκεις; Γιατί εγώ εν με βρίσκω κάπου δαμέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάπως ροκ..αλλά σιούρα τούτες που επερίγραψα εν οι πλείστες κυπραίες χωρίς υπερβολή. σίουρα υπάρχουν τζιαι εξαιρέσεις

      Διαγραφή
    2. Εν ξέρω, εγώ βρίσκω με μεταξύ κάποιων, αλλά τζαι αλλού.
      Τζαι τες παραπάνω γνωστές μου το ίδιο.
      Εν έχω κονωερς μαύρα. Ούτε φανέλλες συγκροτημάτων, ούτε εκατοντάδες βραχιόλια. Αλλά κυκλοφορώ πολλά το χειμώνα με μαύρα, ή τζιν με μαύρα. Επίσης εν έχω νύχι νυχούς τρίγωνο ή αλλιώς, αλλά το κόκκινο μου το κοκκινάδι κάθε τόσο έννα το βάλω. Εν είμαι στυλ εκκλησίας αλλά είμαι πολλά του βρατζιού τύπος. Τζαι μερικές φορές του τακουνιού που ίσως κάποιος να ονόμαζε πόδι του καναπέ, αλλά εμένα αρέσκει μου. Καπνίζω αλλά εν έχω κόρη να φκαίνουμε μαζί. Εκατάλαβες τι εννοώ. :p

      Διαγραφή
  2. emas tis koroudes metaxu 20-30 exiases mas? pou xeroume ti paizei sth moda alla forame auta p mas aresoun, k ta monterna mas,kai ta aneta ta casual, kai ta foremata mas kai ta suntiritika mas(oi to polla vareto alla me monternes pinelies). oute polla roz alla oute san th giagia.
    pantos milfares egemosen h kupros k ta periodika k to kako einai oti kukloforoun etsi oles tis ores ths meras.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τζια εγώ όπως τα περιέγραψες είμαι, αλλα εν τζιαι έιμαστε πολλές έτσι.εγώ παντού κοιτώ τούτα τα 4 έιδη, αχ θεούλη μου κάμε τες να εξαφάνιστουν που τον κόσμο!

      Διαγραφή