Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Όι, εν πάμε καλά

Το λοιπόν κοράσες τζιαι παίδες. Σήμερα θα εναντιωθώ στη μόδα. Πείτε με κομπλεξικιά, αθκιασερή, τυφλή τζιαι υστερική αλλά μιαν άποψη τα γέριμα τζιαι λίο γούστο έχω το. Τζαι ας μεν με έπιασε δουλειά η maroullas fashion.


What the actual fuck είναι τζιήντα μπηχλιμπίδια που βάλλετε πας την κκελλέ σας σαν να έισαστε η Κλεοπάτρα; Άιστον μπελά εν μου φαίνεται με άνετο, σίουρα βαρή τζιαι κανένα κιλό. Τζιαι να πεις πάει σας; Εεεεμμ....οι ακριβώς. Τουλάχιστον κρατάτε απόσταση γιατί αν πούμε τζιαι κουτουλλήσουμε ενα μας την σσιήσετε.

Τα παπούτσια που εν πλαστικά με χοντρό τακούνι να υποθέσω ότι χρησιμοποιάτε τα για τρυπιτό να πληνύσκεται τα χόρτα σας; Εν δρώνει το πόι σας μες το πλαστικό; Όξα φορείτε τα που λούνεστε για να μεν πατάτε χαμέ; Με κλάτσες πάσην;

Οι μπότες αθλητικό τι είναι; Μπορείτε να παίξετε τζιαι μάππα δηλαδη; Ακόμα εν το εκατάλαβα, τάχα θέλετε που την μια να φορείτε αθλητικά αλλά που την άλλη είσαστε κοντές τζιαι προσθέτετε αλλο 10 cm που πίσω; Ε πε τε μου το έτσι να καταλάβω.

Πάμε στα σάνταλα για αντρες...δε τε τα λίο ασπούμε...Ο ΜΟΝΟΣ  λόγος να τα φορέσετε είναι για να καταλάβουμε εμείς οι κορασιές αν είσαστε ΕΛΛΗΝ (δείτε προηγούμενο post).


..........Έμεινα χασκιασμένη...Please stop it....

Πουκάμισα με σχεδια για άντρες. Ωραίο το πουκάμισο δεν λεω, κομψό και sexy αλλά τζιήντα υπερβολικά σχέδια τάχα καλα στυλάτος τι είναι; Τζαι εμείς που γυρεύκουμε straight άντρες, ως τωρά ήταν ένα σήμα τούντο στυλ πουκάμισο ότι δεν είσαστε ποτζιήνο που γυρεύκουμε. Τωρά εγίναμεν όλοι για όλους.Τζαι συγχύζουντε οι μιτσιές.


Πάω να στείλω το blog μου σε ούλλες τες ράφτενες του κοσμού (ουυ sorryyy fashion designers) να με μισήσουν.

ΥΣ 1. Αμαν φκάινετε με φίλες σας μεν φορέιται ούλλες τα ίδια παπούτσια. Εκτός αν εν converse. Διαφορετικό χρώμα.
ΥΣ 2. Μεν κλείετε τζιαι το τελευταίο κουμπί του πουκαμίσου, όπως τους φλώρους
ΥΣ 3. Θέλετε να πείτε αγοράζετε τα τούτα ή εν δώρο μες την τυχερή σακκούλα;

11 σχόλια:

  1. χιχιχιχι :Ρ
    παραδέχομαι πολύ ευστοχες παρατηρήσεις
    τις επικροτώ όλες.. μια προς μια!
    ερώτηση: υπάρχουν γυναίκες που κυκλοφορούν με τις αλυσίδες στο κεφάλι;; όλα τα άλλα που αναφέρεις τα έχω δει, όχι ομως το πρώτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάλε στο Λάντον είδα τες τζαι τες αλυσίδες τζαι τα στεφάνια (με λουλούδακια), λες τζαι πάν στο Γουντστοκ τρομάρα τους τα παιδιά των λουλουδιών.

    Να προσθέσω στο τελευταίο με το πουκάμισον oτι εμέναν φακκά μου τζείνη η μόδα τωρά τελευταία που θορώ σε πολλές κοπέλλες που κουμπώνουν το πουκάμισον ως πάνω πάνω τζαι που πάνω βάλλουν το κολιέ το τόοοοοσον...

    Ενι μπόρω με τίποτες όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομίζω τα κακόγουστα στυλάκια γίνονται πιο εύκολα μόδα, εν καταλάβουν ότι εν γελίες? οι α...?!

      Διαγραφή
  3. εμένα αρέσκουν μου ούλλα πας στον κόσμο που του πάει.
    τζαι όι, εν μπορώ να το εξηγήσω.
    Έχω μια φίλη, τα ρούχα της ένα ένα άμα τα δεις έννα νομίζεις ανήκουν σε καμιά χωρκατοεγγλεζού...άμα τα φορεί τζείνη κάθουμαι τζαι χαζεύκω τζαι σπάζω πώς γίνεται να εν τόσο "her".
    Μερικά που τα πιο πάνω εν τα είδα να τα φορούν, μόνο σε καταστήματα, αλλά εν με χαλούν. Γούστα. Τζαι για μένα μπορούν να εν του γούστου μου άμα "το'χουν" τζείνοι που τα φορούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. της μόνης που παν εν της Ladys Gagas, τζιαι τζιήνη πιερώνετε να τα φωρεί!

      Διαγραφή
    2. Γούστα όπως είπα. Εμένα αρέσκουν μου. Τζαι μπορώ να περιπαίξω την έλλειψη φαντασίας, πρωτοτυπίας και γούστου με την οποία αντιμετωπίζουν τούτο το θέμα κάποιοι άλλοι. Αλλά επειδή "γούστα", εν μπαίνω στον κόπο παρά μόνο στες παρέες μου.

      Διαγραφή
  4. Όσα ανάφερες μου αρέσουν.
    Γενικά μου αρέσει να ντύνεται ο άλλος ακομπλεξάριστα, άσχετα αν εγώ θα μπορούσα να το υποστηρίξω ή όχι.
    Η μόδα είναι παίχνιδι κατά την άποψη μου και ως τέτοιο θα έπρεπε να το βλέπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάποια πράματα εν υπερβολικά νομίζω όσον ακομπλεξάριστος τζιαι αν είσαι.

      Διαγραφή
  5. Α εξέχασες πίσω τες πλατιές τες μπλούζες. τζείνες που εκτός αν είσαι έγκυος χωρούν δύο και τρεις εαυτοί σου να μπουν μέσα. έλεος ρε κουμπάρε. πόσο ωραίο είναι να κυκλοφορείς όπως τη σακούλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα.. τζιήνα μπόρω να τα δικαιολογήσω ότι φορόυν τα για να χώνουν τα περιττά κιλά? ή για να φυλάουν τίποτε μέσα? ή για πατανία? ή για πετσέτα αν θέλουν να σκουπιστούν?

      Διαγραφή