Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Γυναίκα Vs Γήπεδο 1-0

Κουρτισμένη εγώ ολόκληρη την βδομαδα που μας επέρασε να πάω να δω μάππα. (Για να έχω τζαι εγώ κάτι να λαλώ με τα κοπελούθκια στα καφέ. Αφού για τίποτε άλλον εν μιλούν.) Έρκεται το Σάββατο, αγοράζω το εισητήριο μου τζιαι πάω. Εφόρησα το σάκκο μου τζαι τα στραβά μου να είμαι έτοιμη. Έκατσα τέλια πάνω, επροσηλώθηκα να καταλάβω τζιαι εγώ τι γίνεται.

Εκ πρώτης όψεως, ωραίο, φρεσκοκουρεμένο το γρασίδι. Ποιος τους το σάζει ρε παιδί μου; Εν τζαι καλλιτεχνικά κουρεμένο λούρες λούρες. Εμάς σπίτι μόνο το χώμα έμεινε. Βάλλουν του λίπασμα; Κάθε πόσο το ποτίζουν; Κάμνουν κανένα cocktail party αν δεν έσσιει μάππα;

Καλαν μεν νομίζετε ότι μόνο το γρασίδι εθόρουν. Είδα τζιαι τους παίχτες που επιένναν πάνω κάτω. Πόσα πιερώνουν τούτοι για να βουρούν μες τούντο γρασίδι; Εγώ πάω γυμναστήριο πάσ’ το δρόμο ή κανένα ποδηλατούι τζαι διώ 50 ευρώ. Μα πόση ώρα να βουρούν πάνω κάτω; Εφκήκεν η ψυσχιή μου μόνο που τους εθώρουν.

Το καλύτερο εν σας το είπα, σαν βουρούν ππέφτουν χαμέ. Θώρε τον γιο μου ομπρός σου, που κάθε λίο λατσίηζεσαι. Μα δηλαδή να μας κάμουν καρδιάκους; Να αγχώνουμαι εγώ τζιπάνω ότι επάθαν ανακοπή καρδίας, η εγκεφαλικό, ή εσπάσαν τα πόθκια τους ή τα παΐθκια τους τζιαι μετά που πέντε δευτερόλεπτα που επαίξαν το θέατρο τους να σηκόνουνται σαν κύριοι τζιαι συνεχίζουν να βουρουν; Μα νομίζετε εννα με πελλάνετε εσεις εμένα;

Εφκαλα τζιαι συμπέρασμα γιατί παν μάππα οι  άντρες. Επειδή εν όπως τον καφενε. Μπορεί να μεν ξέρει ο ένας τον άλλο αλλα να δείς που κόφκουν τζιαι τες κουβέντες τους. Πρίν να αρκέψει το match κάμνουν τες τόκκες τους. Ύστερα που ξεκινά, λαλεί κάποιος πού την άλλη άκρη κάτι τζιαι πετάσσεται ο άλλος που εν 10 μέτρα πιο μακριά τζιαι απαντά. Πόσο μπροστά ας πούμε! Ούτε το viber εν πιάνει τόσο μακρυά. Εμείς στο facebook ισσια που συνεννοούμαστε στο chat.


Αιστον μπελά εν εκάμναν με ησυχία να συγκεντρωθούμε για να καταλάβω τζιαι εγώ πότε εν οφφ σαιτ, κκορνερ , φαουλ, ππέναλτυ. Τι τους φωνάζετε ρε; Με το να φωνάξεις ‘σσιούτταρε ρε’, ‘οι ποτζιή’, ‘μα τι κάμνει ρε τουτος’,’εν μεγάλο είδος  γαουρόσπορου (εν ξερω καν τι εννόουσεν ο κύριος)’ εννα σας ακόυσει ο παίχτης η ο διαιτητής; Μόνο εγώ τζιαι αλλό 5 σε ακόυσαμε τζιαι ναι έθελα να σου την γυρίσω πας την κκελέ να σιωπήσεις. Ε μα πόση ώρα να ξυτιμάζεις τζιαι να λαλέις αρλούμπες.

Σε κάτι φάσεις αρκέψαν τζαι ελαλούσαν συνθήματα. Οργανωμένα, ούλλη η κερκίδα μαζί. Με μαέστρο θέμας. Έσχει τζαι καλοφωνάριες α! Μα ποιος τους τα γράφει; Ο φοίβος; Το σφύρα καλά, σφύρ καλά… με το σφύριξα τζαι έληξες ήντα σχέση έχουν;

Τα καθίσματα εν ήταν καθόλου αναπαυτικά. Εγύρισα πλευρό, έβαλα το ποί μου πάνω τ’αλλου, εγύρισα το άλλο πλευρό, άπλωσα τα ποθκιά μου στο μπροστινό κάθισμα, έκατσα πάστην τζεφαλαρκά, εσυκώστηκα, εξαναέκατσα, αλλά τίποτε, επόνησα τον πισηνό μου. Εννα τελειώσουν;Μα πόση ώρα πάει η μάππα; Εν επαίρναν η ώρα. Ακόμα έσχιει; Άτε ρε κοπέλλια. Βουράτε τζαι νάκκον έσσο σας.


Eυτυχώς αγόρασα μιαν κούπα τζιαι ένα χυμό στο διάλειμμα τζιαι απόλαυσα τζιαι εγώ κάτι!

3 σχόλια:

  1. τουλάχιστον είχες την κράση να παέις να δεις, εγώ δεν δεν δεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Κάμνουν κανένα cocktail party αν δεν έσσιει μάππα;" χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. λέμε περίπου τα ίδια. ποδήλατο ή τρέξιμο την άλλη φορά, στην μάππα μόνο για να κάμνεις χάζι όσους θωρούν την μάππα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή