Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Τα θέλω μου...

Θέλω να κάμω αλλαγές, εν θέλω να είμαι συνέχεια η ίδια, θέλω να αλλάζω, να ξεφεύγω που την μονοτονία. Θέλω να αλλάξω τα μαλλιά μου,τζιαι  να κάμω κάτι extreme, ασπούμε ένα industrial piercing αλλά φοούμε ότι ενα πονήσω.  Θέλω να πάω αλλού, μακρυά που τον τόπο μου, θέλω να ζήσω σε άλλο κόσμο, άλλες κουλτούρες. Θέλω να έβρω δυσκολίες, να μέινω μόνη μου, να πρέπει να αυτοσυντηρούμαι, να μου λείφκουν τα λεφτά, να μεινίσκω με μια κονσέρβα τις τελευτεες μέρες του μήνα, να περιμένω να μου λείψουν ούλλα μου τα ρούχα για να βάλω πλυντήριο,να μεν έχω κανενα να με βοηθά. Θέλω να πιάσω ένα περκιν τζιαι να ξεκινήσω να περπατώ, να βλέπω τόπους που ελάχιστη τους είδαν. Θέλω να ζήσω διαφορετικά που τους υπόλοιπους, θέλω να πειραματιστώ τζιαι ας φάω τα μούτρα μου. Θέλω να περιτριγυρίζομαι με άτομα παρόμοια με εμένα, γεμάτα περιπέτεια. Θέλω να χάσω κάθε επαφή με την τεχνολογία για λίο τζιαιρό. Θέλω να μάθω τζιάλλα πράματα, να μεν μείνω στάσιμη, να μάθω νέες γλώσσες, νέες τέχνες. Θέλω συνέχεια να εμπλουτίζω τις γνώσεις μου. Θέλω κάποιες ώρες της ημέρας να επικρατεί απόλυτη ησυχία τζιαι να είμαι μόνη μου, τζαι τες υπόλοιπες να έσχει φασαρία. Θέλω να ρισκάρω.

Νομίζω άρκεψα να έχω συμπτώματα τωv Homo sapiens

6 σχόλια:

  1. Πιάννει με ώρες ώρες. Τζαι μετά περνά μου. :p Σου εύχομαι να τα κάμεις. Νομίζω πρέπει να ξεκινήσεις που κάπου τζαι τα υπόλοιπα έννα έρτουν στην πορεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άμα τα θέλεις, κάμε τα :-)
    εν πιο εύκολο από όσο νομίζεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν όντως θέλεις να χάσεις την επαφή με την τεχνολογία, αγροτουρισμός...εμένα εγύρισε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πλάς διακρίνω ένα ίχνος ντράμα κουήν??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. λαλείς?εδοκίμασες το? οι εν είμαι drama queen, απλά κάποτε πιάνει με μια γυρίλλα τζιαι παρανοώ, μετά περνά μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή