Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Την τύχη μου μέσα

 Έχω πολλά νεύρα σήμερα, έχω να σας δώσω τζιαι εσάς αν θέλετε. Άμαν δεν το έσχεις με την τύχη εν θα το έσχεις ποττέ, πάντα γκαντέμης ενα είσαι. Ετζoιμήθηκα πολλά νωρίς εψές, περίπου την ίδια ώρα με τες κότες. Όχχου μάνα μου έσυρα σου ένα υπνούι! Κατά τες 6 το πρωί εξύπνησα, τζιαι λαλώ αφού ακόμα έχω άλλο κανένα 15-λεπτο ώσπου να χτυπήσει το ξυπνητήρι μου εν τζιμούμαι άλλο λίο? Παίζει τζιαι το ξυπνητήρι αλλά ένιωθα πολλά κομμένη τζιαι λαλώ εν μηνίσκο άλλο 5 λεπτά ώσπου να παίξει και το snooze?  Μέτα που τζιήνο αναγκαστηκά εσηκώστηκα, ετοιμάστηκα αλλά ώσπου να ετοιμαστεί τζιαι η μάνα μου να με πάρει στην στάση ήταν ήδη αργά. Η στάση ήταν άδεια. Έχασα το λεωφορείο μου. Οιιιιιιιιιιιιι γ@$#%ο....... 

 Τι να κάμω? Τι να κάμω? Νιώθω την πίεση μου να φκένει πάνω, τα νεύρα μου να ξεκινούν να τεντώνονται, τα πάντα να μου φτεν τζιαι να έχω τζιαι την μάνα μου να μουρμουρά. Τι ποιο ωραίο combination. Έσκεφτηκα γιατί να μεν πιάσω sick leave? Να τους πω είμαι πολλά άρρωστη τζιαι πρέπει να μείνω σπίτι, η έφκαλα ανεμοβλογιά, ή στην ακραία περίπτωση ότι έπεσα σε χειμερία νάρκη τζιαι για 5-6 μήνες εν θα ξαναπάω δουλεία. Καλά, ενα πάω με το αυτοκίνητο σήμερα δουλειά. Αλλά περίμενε, έσχει rally σήμερα στη Λευκωσία, εν ναν κλειστεί η πιο πολλοί δρόμοι κοντά στη δουλειά μου. Την τύχη μου μέσα, εν τζιαι έχω άλλη επιλογή.  Δεν εκινούμασταν, αν επερπάτουν θα πίενα πιο γλιορα. Πέτε μου αγαπητοί μου διοργανωτές του rally, εν έσχετε άλλες δουλείες να καμνετε ούλλοι μέρα που κάθεστε τζιαι διοργανώνετε έτσι πράμα καθημερινή, που το πιο λογικό  είναι να δουλεύκει ο υπόλοιπος κόσμος. Τι σας φταίμε δηλαδή? Το Σάββατο ή την Κυριακή εν σας εβόλευκεν? Εάν την ώρα που εννα σχολάσω εν κλειστός ο δρόμος που δουλεύκω τζιαι εν μπορώ να φύω, μα το θεό θα σας σκοτώσω. Βασικά εν τζαι θέλω τζιαι πολλά να φκώ τζιαι έγω στο δρόμο με το αυτοκινητούι μου τζιαι να του παλάρω δήθεν οτι είμαι τζιαι εγώ ραλλίστρια. Εννα πάω τζιαι πιο γλίορα σπίτι τζιαι ούτε εννα με σταματήσει η αστυνομία.  Άτε γιατί νομίζω ότι θέλουμε κάμνουμε μες τούτο τον τόπο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου