Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Λογιών λογιών πελλοί

Κάθε μέρα που το πορνό (τζιαι εννοώ πρωί) πάω στη στάση να πιάσω το λεωφορείο να πάω δουλειά. Ποτζί ποδά, με το ζόρι να μου πει κανένας καμιά καλημέρα. Ακόμα εν τους εκαταλαβα, αντρεπουντε ? έχουν complex που ενα παν με το λεωφορείο ενώ στην δίπλα χωράφα επαρκάραν το ΒΜW τζιαι το Mercedes τους?  Μπορεί τζιαι να νυστάζουν βέβαια οι ανθρωποι. Οι παραπάνω εν άντρες, φαίνουνται καλή άνθρωποι. Το πρόβλημα εν με τες γενετζιες. Τζιαμε ας τα να πάνε, εν θα φκαλω ποττε άκρη. Θωρούν μας με ένα βλέμμα ειρωνικό , μην πω ρατσιστικό, σαν να μας λαλούν ‘Μεν μας μιλάτε εμάς είμαστε ΚΥΡΙΕΣ’. Τζιαι εγώ γένος θυληκου είμαι τζιαι θωρώ σας τζιαι θέλω να γελώ ....εε ρε περιπεπέξιμο που σας χρειάζεται. Δικαίωμα σας όμως να το παίζεται δήθεν high, αγνοώντας την τραγική πραγματικότητα που επικρατεί στην χωρά μας. 

Ατε, μπαίνω στο ψητό. Είμαι στην ευχάριστη θέση κάθε μέρα να έχω τζιαι μιαν ιστορία να λαλώ που τα γεγονότα του λεωφορείου. Εν όπως τη σειρά  Suits που εν ούλλη κουστουμαρισμένη, ε έτσι τζιαι εμείς μονό που στην περίπτωση μας είμαι μονό εγώ τζιαι άλλο 2-3 με κουστούμι τζιαι οι υπόλοιποι φορούν κάτι στο κουτουρού (λογικά ότι ήβραν πλυμένο).   Συνήθως ο λεωφορειατζής εν ένας πολλά κάλος, φατσαρει μου να ακούμε τζιαι την ίδια μουσική. Κάποτε όμως έρκεται ένας άλλος ο οποίος νομίζει είναι ο καλύτερος οδηγός που εγεννήθηκε ποττέ στην υφήλιο τζιαι κάθε 2 λεπτά παίζει την πουρού τζιαι ξυτιμαζει. Ρε κάλε μου άνθρωπε, αγνοείς το γεγονός ότι εν πολλά πρωί τζιαι καπιοι (εγώ) προσπαθούν να σύρουν το κουρουι τους τζιντην μιαν ώρα. Για παράδειγμα, έτυχε μου να τζοιμουμε τζιαι να πιάνει απότομα τα στόπερ μες το high way, ένιωσα σαν να ήμουν σε διαστημόπλοιο με προορισμό το φεγγάρι τζιαι για κλάσματα δευτερολέπτου επαιτούσα ανέμελα ώσπου ΜΠΑΜ έδωσα πας την μαξιλάρα. Τι να πεις τζιντην ώρα? Σιωπάς

Εχτές στην επιστροφή αποφάσισα να κάτσω κάπου στην μέση. Ήντα έθελα να κάτσω τζιαμε? Μια γυναίκα τζιαι ένας άντρας ηλικίας περίπου 50 χρονών εκάθουνταν μπροστά μου τζιαι εν έβαλαν γλωσσά μέσα τους. Εθελα πολλά να τζοιμηθω άλλα σφίχτηκα να μείνω να ακούσω τι ελαλουσαν. Μιαν άκουα, μιαν εν άκουα. Αν θα μιλάτε στο λεωφορείο να μιλάτε δυνατά τζιάι καθαρά τουλάχιστον να καταλαβαίνουμε. Πρέπει να ήταν τζιαι οι 2 πελλοι εν εξηγείται αλλιώς. Την ώρα που έκατσα εγώ τζιαμε η κουβέντα τους ήταν για την πρώην γυναίκα του τζηνου. Εχουμηζεν την για την περιουσία της, τζιαι ποσά χωράφκια εσχει τζιαι ότι ο πεθερός του εν αστυνομικός τζιαι πιάνει χοντρό μισθό κτλ. Τούτοι όμως εχωρισαν γιατί τσακώνονταν, γιατί τζινη ηταν φαταούλα. Έχουν τζιαι μια κόρη. Μέτα ελαλεν ότι εν τζιαι εδουλευκεν ποττέ, παίζει μπουζούκι ποτζι ποδά. Α τζιαι ηβρεν τζιαι μιαν κορου τζιαι μηνίσκε τζιαι σπίτι της καμία φορά. Ταιρκάζουν με τούτη επειδή τρων τα ίδια φαγιά. Τζιαι δαμε εν η ώρα που εκαταλαβα οτι εν πελλος.  Αμαν τα ηβρετε κύριε μου στο φαι, πιος σας πιάνει. Είσαστε το τέλειο ζευγάρι!


Τζιαι τζιαμε που νόμιζα ότι ουλλοι οι πελλοι ήταν σπίτι μου, τελικά κυκλοφορούν τζιαλλοι.

1 σχόλιο: