Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Santa Billy

Dear Santa Billy,

Πάντα ήθελα να σε ρωτήσω γιατί σε λαλούν Santa; Εμένα προσωπικά θυμίζει μου Βραζιλιάνα. Βέβαια εν τζιαι είδα σε που κοντά , για να σε ρωτήσω. Ούτε ξέρω πώς είσαι (μπηχτή). Εξάλλου, στες φωτογραφίες πάντα ο ίδιος φαίνεσαι. Επίσης να σου πω ότι το κοτσιηνο εν πολλά χτυπητό...(μπηχτή 2).

Ως εκ τουτου φίλε μου Billy, αφού εν συχνάζουμεν στους ίδιους τόπους (εσείς οι ξένοι κκαφέ εν πάτε) είπα τζιαι εγω φέτος να σου γράψω ένα γράμμα, όι που ανάγκη αλλά επειδή έτσι κάμνουν ούλλοι. Τζαι επείδή που μιτσιά εν επίστευκα σε σένα, έτσι εν έτυχε να σου στείλω ποττέ εγώ. Γράφω σου τωρά γιατί  πιστεύκω σε βαθύτατα ρε πασσιουρτή!

Φέτος, όπως σου ελάλουν πάντα, ήμουν πάρα πολλά καλός άνθρωπος. Όταν ούλλοι στη δουλειά μου, οι φίλοι μου τζιαι η οικογένεια μου εσπάζαν μου τα νεύρα μου, όι μόνο εν τους επατσάρκαζα αλλα εσυμβούλεφκα τους τζιαι σε πιο ψυχίατρο να πασιν.. Σημειωτέον, ότι τους έσυμπαραστέκουμουν. 

Στη μαμά μου έκανα όμως το καλύτερο δώρο. Επειδή την έβλεπα ότι εν εμπόρεν άλλο μακριά μου επειδή ήμουν στα ξένα, αποφάσισα να γυρίσω τζιαι γω εσσο μου για να μεν τη βλέπω να μαραζώνει. Εν φαντάζεσται πόσο εχάρηκεν !Για να καταλάβεις δια μου τζιαι τα ρούχα της να τα φορώ. Αν τζιαι θεωρητικά εσύ βλέπεις ουλες τες καλές πράξεις, αλλά λέμε τώρα. Βέβαια, πολλές κακές γλώσσες λαλουν ότι ήρτα πίσω επιεδή ήμουν απένταρη τζιαι έπρεπε να έβρω δουλειά, αλλά τι άλλο περιμένεις να πουν. Εν τζιαι θέλω να φανώ κατζιά αλλά ξανασκεύτου το αν θα τους πάρεις δώρο τζιήνους.

Γι' αυτό Άγιε μου Βασίλη, μιας τζιαι ήμουν εξαίρετη τούντη χρονιά θέλω να μου στείλεις λία λεφτά τζιαι αν θέλεις να πληρώσεις σε ούλλους στην φαμίλια μου τες πεζίνες τους για τη νέα χρονιά τζιαι την ασφάλεια τους γιατί απειλά την δική μας ασφάλεια. Επίσης θέλω ένα ταξίδι μες τον Φεβράρη στο Άμστερταμ γιατί φήμες λένε ότι ούλλοι εν χαρούμενη τζιημέσα (τζιαι θέλω να το επιβεβαιώσω με τα μάθκια μου), τζιαι αλλό κανένα ταξίδι έκπληξη όπου εσύ θέλεις. (αν θέλεις έλα μαζί μου να σε δω θέμας (μπηχτή 3). Θέλω τζιαι ένα road bike, μια Vespa, μια Harley τζιαι ένα  Land Rover Defender για να θκιανεύκουμε. Σε όλους μου τους εχθρούς θέλω να μεν τους στείλεις τίποτε όμως για να σε κανέσουν τα λεφτά να μου πιάσεις τζιήνα που σου είπα.

Κλείνω κάπου εδώ Άγιε μου να μεν σε κουράσω άλλο. Αν το δεις το γράμμα μου, γιατί ένα άτομο πώς στο καλό βλέπει 6 δις γράμματα τζιαι εκπληρώνει τα ούλλα θέμας, ε; (μπηχτή 4) Αν όμως το δεις, έχω αλλο μια απορία. Το ελάφι γιατί το ονόμασες Ρούντολφ; Τζιαι επίσης γιατί τζίηνος έσσιει ούλλη τη δόξα ενώ τ' άλλα εν όπως τα σσυλλούθκια; Παίζει κάτι μεταξύ σας; Ξέρεις, είσαι τζαι τρυφερούλης.. ακούουντε πολλά...

Φιλούθκια ρε γέρο( αν τζιαι ακόμα εν μας είπες πόσο χρόνο είσαι αλλά λογικά έισαι όσο η Coca Cola....

Μετά τιμής,


H Ωραία Ζυμωμένη

3 σχόλια: