Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Au revoir!

Τζιαι τζιαμέ που εν περιμένεις τίποτε που κανένα ούτε που την ζωή σου έρκεται μια μέρα τζιαι έσσεις τα ούλλα με το παραπάνω. Τζιαμέ που σε πιάνει η μιζέρια τζιαι μια κατάθλιψη επειδή εν Χριστούγεννα τζιαι τα πάντα εν στολισμένα, εσύ σκέφτεσαι την μοναξιά σου. Τζιαμέ που ξέρεις ότι οι φίλοι σου φέτος εννα περάσουν τες γιορτές στο εξωτερικό τζιαι εσύ εννα μείνεις όπως τον κούκκουφο δαμέ, εσύ απλά προσπαθάς να το εμπεδώσεις. Τζιαι τζιαμέ που αντιλαμβάνεσαι ότι η ζωή σου γίνεται μια ρουτίνα, όλα ανατρέπουνται. 
Μέσα σε μια μέρα μάλλον αλλάσω δουλειά, καλούν με σε άλλο interview, πιάνω υποτροφία για ένα Postgraduate Certificate, κλείω εισιτήρια για ένα μήνα στην αγγλία, πιάνω άδεια άνευ απολαβών, καλούν με να πάω στην Πολιτική Άμυνα, ακυρώνω τες διακοπές μου τζιαι έρκουνται τζιαι οι φίλοι μου. Τούτα ούλλα σε μια μέρα. Χρόνο να σκεφτώ εν έχω. Έχω χρόνο όμως να ρισκάρω. Τζιαι στην τελική εν έχω να χάσω τίποτε (μπορεί την δουλειά μου). Αλλά θέλω πολλά να πάρω το ρίσκο, τζιαι αν δεν το ζήσω τζιαι τούτο εν θα ξέρω ποττέ σε τι θα έφκαινε.

Γι’αυτό σάζω βαλίτσες τζιαι φέφκω...


5 σχόλια:

  1. sounds good!!! atee telia... en na sou aresei nomizw i allagi. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γοοδ γοδ! λολ! μάσhαλλα! σου εύχομαι τα καλύτερα, τζαι ενημέρωνε μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτά είναι!Που λέει και μια φίλη μου.Καλά να περάσεις. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι ωραίες ανατροπές εν τούτες!!
    Απόλαυσε τα όλα.
    À tout à l'heure.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολλά καλή αλλαγή. Να περνάς τέλεια εύχομαι!! χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή