Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Καταρρέω

Αγαπητέ μου άντρα αναγνώστη. Εσύ νομίζεις ότι ένα Χριστουγεννιάτικο τραπέζι εν απλά έναν τραπέζι όπου εννα βάλεις το κοστουμούι σου τζαι να πάεις. Ε για μας τις γυναίκες εν εν έτσι τα πράματα. Εν πολλήν το αγχος για τούτο το τραπέζι. Τζαι εν πολλήν τζαι το κόστος.

Εβάλαν μας dress code να φορέσουν οι γυναίκες cocktail dress τζιαι οι άντρες suit. Επήα για cocktail dress hunting. Εψάρεψα ένα αλλά εν είμαι τζιαι πολλά ενθουσιασμένη. Εν με εκφράζει ιδιαίτερα να λέμε την αλήθκεια.
Αγόρασα τζιαι τακούνια.

 


Εγώ πας τούντα πράματα εν μπορώ να περπατήσω, τι εν καταλάβουν οι φίλες μου;. Σφήγκουν τα δάκτυλα μου, πιέζουν το μιτσή μου το δαχτυλούι τζιαι έχω κάλλο τζιαι πονώ. Τι έχουν τα converse; Γιατί με βασανίζουν; Η μόνη λύση είναι τα τυλίξω ούλλα μου τα δαχτυλούθκια με τσιρρότο, να τα πασαλείψω με ένα σορό κρέμες να μαλακώσουν τζιαι να πάρω μια βαθιά αναπνοή να τα φορήσω τζιαι ο θεος βοηθός. Κάπως έτσι.


Εννοείται ότι μες το αυτοκίνητο εννα φορώ converse .

Τωρά τσέντα καλή να πάει,  εν έχω, πειράζει να πάρω μιαν adidas που έπερνα στο σχολείο ;

Οι α....
έχω άλλη ιδέα..Γιατί να μεν βαστώ το κινητό στο σιέρι τζιαι να μεν θέλω να πάρω τσέντα. Αφου έτσι τζιαι αλλιός εν θέλω τίποτε άλλο. Τζιαι τωρά που το σκέφτουμε… Κινητό θέλω; Αφού είμαι ποτζιήνους που εν απαντούν ποττέ τα τηλέφωνα τους άρα εν θα πάρω τίποτε. Ελήθηκε τζιαι τούτο.
Βάψιμο. Οχχχχ.... εν ανάγκη; Αφού εν τα καταφέρνω τζιαι νιώθω θέμας ότι κουβαλώ 0.5kg σουβά πάνω μου. Άτε βάλλω Χ τζιαι στο βάψιμο.

Μαλλιά. Τι έχουν τα μαλλιά μου; Εν πολλά χάλια; Να πάω κομμωτήριο; Τζιαι να δώσω 20 ευρώ να μου τραβά τα μαλλιά μου μισή ώρα; Όι  thank you δεν θα πάρω. Έχω σίδερο να τα σάσω μόνη μου, τζιαι εν γεμάτο το Youtube tutorials να τα θωρώ τζιαι να τα κάμνω.

Εξίασα τίποτε;

Μαλλιά 
Φόρεμα 
Τσέντα 
Βάψιμο 
είπαμεν τα...αα... εννα θέλω σάκκο.

Οι σύμβουλοι ντυσίματος μου απαγορεύσαν μου να βάλω leather σάκκο γιατί ενα χαλάσω το όλο look. Επιάσαν μας στο περιπέξιμο τούτες; Τζιαι τι ακρίβως να βάλω; Είπαν μου να βάλω γούννα. Τι να βάλω ρε; 1. Που να την έβρω, 2. Εγω ζώο εν ντύνουμε, να με σταματήσει κανένας φιλόζωος τζιαι να βουρούμε τζιαι 3. Μπαααα, το αίτημα σας δεν θα γίνει αποδεκτό.

Όπως καταλαβαίνεις αγαπητέ μου συνάνθρωπε, καταπιέζουμαι, καταρρέω....




4 σχόλια:

  1. Χρειάστηκε 2 φορές να μαγειρεψω αυτό το χριστουγεννιατικο τραπέζι. Εκεί να δεις άγχος.
    Το leather jacket μια χαρά πάει αν το συνδυάσεις με κάτι "κοριτσιστικο" από μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ήρθα για να πω αυτό που λέει η μισ από πάνω. Ένα κομψό δερμάτινο σακάκι, πάει μια χαρά με κάτι πιο girly. Μπαλανσάρει μια χαρά.
    Μαλιά σγά μεν πάεις κομμωτήριο. Τζαι να μεν σου περνά εσένα, εν περνά καμιάς άλλης; Ίδιο και το βάψιμο. Τζαι έννεν ανάγκη να βάλεις μέικ απ, κύριε ελέησον! Κιπ ιτ σίμπολ, να φκεις όσο το δυνατόν λιότερο που τα νερά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να πάεις όπως έσυ νιώθεις άνετα! Για να περάσεις καλά πάεις όχι για να καταράζεσαι την ώρα και την στιγμή που το αποφάσισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και γω το βάζω το λέδερ με κοκτεηλ

    οι γούννες εν για τες κυράτσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή