Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Γέρε χρόνε, φύγε τώρα...

Βρίσκω παράξενη την σημερινή μέρα, νιώθω ένα κενό, σαν κάτι να με πιέζει. Εν παραμονή πρωτοχρονιάς. Είμαι σπίτι με άδεια όπως τζιαι οι πιο πολλοί, τζιαι εν κάμνω κάτι ιδιαίτερο. Α οι, sorry έκαμα βασιλόπιττα τζιαι εν μέλι! Επήα γυρό κάτω τζιαι εδυσπίρκασα που τον πολλοί κόσμο. Ούλλοι αναστατωμένοι, βουρούν τζιαι εν φτάνουν. Να αγοράσουν δώρα, να κάμουν τες τελευταίες αγορές για το τραπέζι πόψε τζιαι να φαν τα λεφτά τους. 

Το Facebook εν γεμάτο αναρτήσεις του τύπου ‘Σήμερα συμπληρώνετε την τελευταία σελίδα για το 2014...Φροντίστε να γράψετε ένα καλό επίλογο...’ ή ‘Tomorrow is the first blank page of a 365 page book.Write a good one’. Eν θέλω να γίνομαι μακάβρια αλλά εν νομίζω να διαφέρει ή σημερινή μέρα ή οποιαδήποτε μέρα που την αυριανή. Ο μόνος λόγος που σχαίρουμαι πολλά για την σημερινή μέρα είναι ότι ένα είμαι με την οικογένεια μου τζιαι να παίζουμε χαρτιά τζιαι παιχνίδια

Εγώ λοιπόν αποχαιρετώ το 2014 διαφορετικά. Επήα τζιαι απόλαυσα το τελευταίο ηλιοβασίλεμα του χρόνου τζιαι δείχνω σας το να το απολαύσετε τζιαι εσείς.




Αν τζιαι εν πιστεύκω ότι ένας χρόνος εν μπόρει να μου αλλάξει τη ζωή , εννά βάλω τζιαι εγώ κάποιους στόχους όπως εν καθιερωμένο.


Το 2015 θέλω

- να θυμούμαι να ξυβάφουμε πριν να ππέσω
- να τρώω πιο λλιο
- να μεν είμαι τόσο κατζιά
- να βάψω τα μαλλιά μου μπλε (ή λιλά)
- να ντύνουμε καλά να μεν αρρωστώ κάθε λλίο
- να περνώ καλά
- να μεν μου λείψουν ποττέ οι φίλοι

Νομίζω εννεν ακατόρθωτα τζιήνα που ζητώ! Καλή χρονιά σε όλους σας τζιαι καλά να περνάτε ως τζιηθεμερου.


1 σχόλιο: