Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Ντριν-ντριν,C.I.D. εδώ

Θα μοιραστώ μαζί σας ένα αληθινό περιστατικό που εσυνέβηκε χτες το απόγευμα  για να καταλάβετε σε τι τόπο ζιούμε

Επιάσαν  τηλέφωνο τον παπά μου που το C.I.D. (Crime Investigation Department)

- Χαίρετε είμαι ο Λοχίας Κωστής του Άξιππα  που το C.I.D.  , με ποιο μιλώ;
- Με τον  Χ. Σ., λαλεί  τους ο παπάς μου
- Κύριε Χ. Σ. είμαστε που το C.I.D. τζιαι παίρνουμε σας σχετικά με μια διαφήμιση που μας  έφερε κάποιος τζιαι κρατώ την στο σιέρι μου τωρά  ως τεκμήριο τζιαι γράφει  ότι σάζεται computers τζιαι κινητά. 
- Nαι πείτε μου ενδιαφέρεστε; έχετε κάτι να διορθώσετε; 
- Ποιος τα σάζει; 
- Η κόρη μου

- Τζιαι που τα σάζει;
- Σπίτι
- Τζιαι που εν το σπίτι σας;
- Στην τάδε διεύθυνση (οδός χωράφκια νούμερο αγκάθια  τζιαι κωδικός  καλάθκια)
- Εσπούδασεν η κόρη σας;
- Ναι 
- Τζιαι που εσπούδασε η κόρη σας ;
- Στην Αγγλία στο τάδε πανεπιστήμιο
- Α ωραία μπράβο της, να σας ζήσει.
- Ευχαριστώ αλλά γιατί με πιάνετε τηλέφωνο;
- Τίποτε απλά ήρτεν κάπoιος τζιαι έφερε μας το διαφημιστικό για να καταγγείλει  ότι ίσως η   κόρη σας σχετίζεται με  τους ιούς που κυκλοφορούν  τωρά στο ιντερνετ τζιαι στο Facebook τζιαι πιάνω σας να το ερευνήσω . Συγνώμη για την ταλαιπωρία απλά κάμνουμε την δουλειά μας τζιαι πρέπει να εξετάζουμε κάθε καταγγελία

Μπράβο ρε, ιδιοφυΐα ο άλλος … ήβρες με. Εγώ είμαι! Ώρες ώρες απορώ μες τούτο τον τόπο τον καμένο  που δεν  πετά φτερό, που  δεν δέχονται μύγα στο σπαθί τους οι ιθαγενής, πως  τόσοι τζιαι τόσοι εκλέψαν εκατομμύρια τζιαι ακόμα ‘γυρέφκουν’ τους. Εμένα που μια κολλούα με σκέττα μαύρα Arial Black γράμματα  ο άλλος έφκαλε συμπέρασμα ότι είμαι hacker τζιαι κάμνω ιούς τζιαι έκοψε να πάει στο C.I.D. να κάμει καταγγελία ιμίshΈλεος ποιόν  

3 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχα τράτζικ, τζι οι άλλοι απορείς πόσο δεν είχαν να κάμουν δουλειά που σε επιάσαν εσένα, τζαι αν με τούτο το τηλεφώνημα επιβεβαιώσαν ότι εν σχετίζεσαι με ό,τι μαλακία τζι αν είχαν στο νου τους...
    Το λεγόμενο "εδώ ο κόσμος καίγεται και το ... χτενίζεται".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα κλαιω... αθκιασην ο αλλος να παει στο cid να καταγγειλει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πατάτες αντιναχτές λαλώ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή