Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Τζιαι που λαλείται...

  • Είχα γαστρεντερίτιδα. Για 2 μέρες ήμουν  νηστιτζιή τζιαι έπιννα  μόνο sprite. Η μόνη μου παρέα ήταν το αποχωρητήριο τζιαι το κρεβάτι μου. οι άλλοι ούλλοι ήταν 50m μακριά μου τζιαι επικοινωνούσαμε μόνο μέσω Facebook τζιαι viber για να μεν τους κολλήσω. Ευχαριστώ τους πολλά. Επίσης ευχαριστώ την μάνα μου που ήρτεν να φάει το φαΐ της στο κρεβάτι μου σαν ετζοιλιωπόνουν τζιαι έθελα να στρέψω.  Νιώθω ότι έχασα 10 kg ( απλά νιώθω το, που έτσι τύχη όμως).  
  • Eβούρησα στο μαραθώνιο της Λεμεσού προχτές. Είχα να βουρήσω που τα 5 μου αλόπως. Α.. να μοιραστώ τζιαι τον πόνο μου μαζί σας. Κάτι δευτερόλεπτα πριν την έναρξη το σώμα μου έδωσε σήμα ότι πρέπει να πάω τουαλέτα. Τελικά επήρα τα τζιαι τζιήνα μαζί μου. Επήα τα πολλά καλά αλλά η εχτεσινή τζιαι η σημερινή μέρα εν υποφέρετε. Περπατώ σαν την συγκαμμένη. Είμαι όπως την πεξούμενη τζιαι πονώ την κελλέ μου. Α τζιαι συνέχεια πεινώ. Άραγε εν συμπτώματα που τον μαραθώνιο ή δικαιολογίες για να ξαναφάω?  
  • Το περασμένο Σάββατο ήμουν απαγορευμένη να φκω έξω γιατί εν έπρεπε να πιω αλκόολ ούτε να το ξενυχτίσω λόγο του Μαραθώνιου. Άρα έμεινα σπίτι, και όταν μένω εγώ σπίτι γίνετε ο πανικός. Ττάππο η μουσική τζιαι εγώ ξάπλα όπου έβρω. Συνήθως εν μιλώ με κανένα τζιαι ούτε απαντώ. Απλά chillαρω! Anyway, ήρτεν μου η λαμπρή ιδέα να γίνω κοκκινομάλλα. Σε μια ώρα εγίνηκα τζιαι έπνασα. 
  • Τις τελευταίες 2 βδομάδες είμαι έκτος τόπου και χρόνου. Ασχολούμαι μόνο με εμένα. Τζοιμούμαι το διπλάσιο απ’οτι πρέπει, φκαίνω συνέχεια τζιαι απλά είμαι cool. Α πάω τζιαι το γυμναστήριο μου τζιαι εχτονώνουμε. Θωρώ ότι ούλλες εκάμαν κορμί τζιαι εν έτοιμες για το καλοκαίρι γι’αυτό τζιαι εγώ εξεκίνησα τη διαδικασία ανεύρεσης παραλίας που δεν παει ψυσχιή. Εν θέλω να συζητήσω καν για το Mackenzie, έφα ήδη πόρτα.  Μεν σας πω ότι είμαι σε δίλημμα αν θα κατεβάσω τα καλοκαιρινά. Νομίζω έκαμα λάθος τζιαι αγόρασα τα 2 sizes πιο μιτσιά. 
  • Είμαι πολλά happy επειδή κοντέφκουν οι διακοπές, έβαλα άδεια τζιαι περιμένω τους φίλους μου πως και πως να πατήσουν το πόδι τους στα πάτρια εδάφη. Ευτυχώς πιερώνουμαι  σήμερα γιατί το ταμείο είναι μείον εδώ και μέρες. Έσχιει ένα σορό events τζιαι lives τούτο το μήνα άρα εν το θωρώ να φυλάω πάλε λεφτά για τις μελλοντικές σπουδές που επρογραμμάτιζα. Ας ελπίσουμε που τον άλλο μήνα θα βελτιωθώ.



6 σχόλια:

  1. Θέλω τζι εγώ να μπορώ να τρέξω μαραθώνιο αλλά μισό χμ εν καλό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι πολλά ανώμαλη που κατα καιρούς εύχομαι να πάθω μια μικρή γαστρεντεριτιδα να χάσω κανένα κιλό?

    Απαντώ που μόνη μου, είμαι:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικά.
    FYI οι Villagers εν να ρτουν το καλοκαίρι Κύπρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή