Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

3,589 km μακριά

Εξεκίνησε το ταξίδι μου εδώ και 5 μέρες. Τωρά γράφω σας που 3,589 km μακριά απολαμβάνοντας μια χειμωνιάτικη μέρα μαζί με μια παγωμένη μπυρούα έτσι για το starter της μέρας.

Καταρχάς θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συλλυπητήρια στις κυπριακές αερογραμμές τζιαι να δοξάσω τον πλάστη μου που υπάρχει η Ryan air.( σούζει λίο πολλά αλλά εν για να σπάζει ο πάγος). Ε παιθκιά sorry που εθώρουν Hannibal μες το αεροπλάνο αλλά εν πολλά στενόχωρες οι θέσεις τζιαι εν με εβόλευκε να ππέσω. Όντως είσχεν πολλά νεκατσιαστηκές φάσεις αλλά ήταν πολλά shocking επεισόδιο. Εν θα κάμω spoil!

Εσύ που εκαθεσουν λιο πιο μπροστά, με το συμπάθκιο τωρά εβρωμούσαν οι μασκάλες σου. Τζιαι αντιλαμβάνεστε τωρά ήμασταν σε ένα κλειστό χώρο με άλλο 200 άτομα που οι πλείστοι εροχαλίζαν με ανοιχτό το στόμα άρα στην ατμόσφαιρα εδιακινούνταν ήδη ένα σωρό άλλες μυρωθκιές. Νot bad though.

Μεινίσκω σε σουίτα. Νιώθω πασάς, αλλά εν θέλω να έχω room service. Tι ακριβώς εν καταλάβει η κοπέλα που το please do not disturb? Τζοιμούμαι. Φακκάς μια φορά. Εν απαντώ για να μεν ξυπνήσω τέλια. Θωρείς ξανά την ταπελλούα που σου έβαλα που λαλεί ‘please do not disturb’ τζιαι ξαναφακκάς? Λαλώ σου ‘εεεεε???’ τζιαι χαβά σου εσύ? Ξαναφακκάς? Αναγκάζουμε να σηκωστώ με την γαρίλλα μες το μάτι τζιαι το μαλλί του πετινού τζιαι απλά λαλείς μου ‘οh sorry’. ΟΚ

Ακόμα εν έφτασα το breakfast. Ξυπνώ πάντα μισή ώρα μετά. Μια μέρα εννα το φτάσω που εννα μου πάει?

Νομίζω εν μέρες να με θκιώξουν που το hotel. Πάω γυρεύκοντας. Προχτές έφερα μια φίλη τάχα να ‘διαβάσουμε’. Ετζοιμήθηκε δαμέ στο τέλος τζιαι αναγκάστηκα να την φκάλω που το παράθυρο το πρωί για να μεν μας δουν που την reception. Ευτυχώς εν έσπασε ούτε τα σιέρκα της ούτε τα πόθκια της. Εγώ έφυα κυρία που την πόρτα.


Περνώ πολλά ωραία, εν θέλω να έρτω πίσω, ούτε να πάω πίσω δουλεία. Για να κάμω το όνειρο μου πραγματικότητα όμως, θέλω την βοήθεια σας. Υποστήριξε με σταθερά, προσφέροντας €2, €5, €10, €20 , €50 ή οποιοδήποτε άλλο χρηματικό ποσό επιθυμείς και δώσε συνέχεια στην ελπίδα μου. Προτιμώ μέσω του PayPal.

1 σχόλιο: