Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Πίσω στα παλιά

Επέρασεν ένας μήνας μακριά που την οικογένεια μου, τους φίλους μου, το σπίτι μου, το κρεβάτι μου, το μπλογκ μου τζιαι τον πούλουκκο μου. Το μπλογκ μου εγέμωσεν αζαγιές, αράχνες, σκόνη τζιαι βρωμή κλεισούρα γι’αυτό επανέρχομαι δριμύτερη. Νομίζω όμως  ότι ήταν που τες πιο ωραίες εμπειρίες της ζωής μου μέχρι στιγμής. Ημουν με 8 άγνωστα άτομα που τες 9 το πρωί ως αργά την νύχτα κάθε μέρα. Εθκιαβάζαμεν μανιωδός (nerds). Στην αρχή ένιωθα σαν την μούγια μες το γάλα γιατί ήμουν ‘διαφορετική’ αλλά τις τελευταίες 10 μέρες εδέθηκα πάρα πολλα μαζί τους που η ιδέα ότι τούτο το πρόγραμμα εννα ετέλειωνε εδημιουργούσεν μου πανικό. YOLO όμως...

Έβαλα τζιαι μερικά τικς ( ) στην λίστα με τα πράματα που θέλω να κάμω πριν πεθάνω

  ü  ‘Εφκαλλα που το παράθυρο του ξενοδοχείου τις φίλες μου για να μεν παρουν πρέφα ότι εν ετζοιμούμουν μόνη μου
  ü  Επήα musical
  ü  Έκαμα rock climbing
  ü  Έκαμα ashtanga yoga
  ü  Έκαμα meditation σε μια ερημική ‘εκκλησία’ που εμπήκα καταλάθος
  ü  Έκαμα νέα piercings
  ü  Είδα τζιαι φαντασματα που ετζοιμούμουν


Watch out, cause I’m back!



1 σχόλιο: