Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Eπήρωσεν

Επιτέλους  επύρωσε, επιάν μας ο πυρόκωλος που τα τωρά. Η πυρά αρέσκει μου πολλά, εν είμαι καθόλου άνθρωπος που του αρέσκει να τουρτουρά. Αρέσκει μου να μου διά τζειήνη η αύρα, να κάθουμαι με τες ώρες στον ήλιο τζιαι να πηαίνω θάλασσα (αν εν΄ παγωμένο το νερό εν βουττώ). Α, τζιαι εννοείται ότι ποττέ εν κάμνω μπάνιο με κρυό νερό (είσαι πελλός?!)Βέβαια, αρκέψαν τζιαι  η έντονες μυρωθκιές, τζιήνες που δρώνεις πουκάτω που τες μασχάλες η  πίσω χαμηλά στη μέση, τζιαι μετά κολλά η φανέλα πάνω σου  τζιαι βρωμεί, τζιαι  το μόνο που εύχεσαι  είναι να μεν σηκώσει τα σχέρκα του πάνω κανένας. Μετά κάθεσαι τζιαι ξυδρώνεις τζιαι στεγνώνει τζιαι η φανέλα σου αλλά ξαναδρώνεις άρα γίνεται ένα μίξη κοκτέιλ  δρωμάτων επί δύο(εν μπορώ να γίνω πιο παραστατική ενεκάτσιασα) Είμαι θύμα τούντης βρωμιάς κάθε μέρα λόγο του ότι χρησιμοποιώ το λεωφορείο για να πάω δουλειά. Όλα μια χαρά που πάμε αλλά μετά στην επιστροφή γίνεται της  Λέλλας (ε καλά εκατάλαβες τι θέλω να πω). Αγαπητέ μου συνεπιβάτη-, ξέρω το ότι βουράς να φτάσεις το λεωφορείο με 36 βαθμούς Κελσίου αλλά σε εκλιπαρώ (κάμνω τάματα, άφκω σου τζιαι τζιερί αν θέλεις, πέφτω στα γόνατα, γίνομαι χαλί να με πατήσεις, ακούω τζιαι Παντελίδη αν χρειαστεί) σταμάτα τούτη την τακτική. Πρώτον πυρώνεις τζιαι δρώνεις τζιαι δεύτερο τζιαι κυριότερο βρωμείς άμα βουράς. Πιάσε το επόμενο λεωφορείο τζιαι περπάτα μεν βουράς.




Έσχει λίες μέρες η αλήθκεια εν υποφέρετε η πυρά με μακρυά ρούχα. Το χάζι ούλλο ότι ήρτεν μας απότομα εμάς των γεναικών  τζιαι εν ήμασταν προετοιμασμένες κατάλληλα. Που να εμφανίσουμε το τροπικό δάσος στον έξω κόσμο, εννα μας πάρουν μέσα για  τσίτες που εδραπέυτεσαν που τον ζωολογικό κήπο της Λεμεσού,  έννα νομίσουν ότι βκήκαν ούλλοι οι μιμητές του Κοντσίτα στο μεϊντάνι έννα μας καταγγείλουν  για ανηθικότητα σε δημόσια θέα, μεν σου πω εννα πάθει τζιαι κανένας έμφραγμα μόλις μας δει. Κάτι άσχετο αλλά σχετικό. Είχα μια συζήτηση τις προάλλες με κάποιους οι οποίοι βάλλουν κρέμα σώματος μετά το μπάνιο, φκάλλουν τες τρίχες τους τζιαι ο ένας έκαμε τζιαι ισχιωτική μαλλιών τζιαι εφάνηκεν τους παράλογο που τους ερώτησα αν φκάλλουν τζιαι τες τρισχες των μασχάλων τους. Νομίζω πρέπει να το χωνέψω ότι οι τριχωτοί άντρες είναι υπό εξαφάνιση  τζιαι να αρκέψω να ψάχνω  για έναν που να φκάλει τζιαι τες δικές μου τρίσχες. 



Για λίες μέρες επήενα με το μακρύ κολ-άν στο γυμναστήριο τζιαι έφευκα με αναπνευστικά προβλήματα τζιαι μια σικλά δρώμα. Γι’αυτο εσείς που αναρτάτε κατί φωτογραφίες του τύπου ‘I feel prettiest when I sweat’ κόψετε το.. Αν ξαναδώ κάτι τέτοια ποστ θα αναρτήσω δική μου φωτογραφία να σας πείσω που γίνουμαι παντζιάρη τζιαι στάσω που τα δρώματα ότι εν είμαι καθόλου σέξι.


Τζιαι τωρά που τα είπα τζιαι εξιλάφρωσα να σας πω ότι εχτες επήα να δω τους Imam Baildi τζιαι ήταν πολλά ωραίοι (ήταν ή ήπια? Τελοσπαντων ότι είχα να πω το ήπια).  




6 σχόλια:

  1. Έσιει μια συγκεκριμένη θέση στην κόλαση για εσάς που πάτε θάλασσα τζι εν μπαίνετε μέσα. Το ίδιο τζιαι για όσους αρσενικούς φορούν εσώρουχο που μέσα που το μαγιώ.
    Δηλώνω δημόσια ότι εγώ ούτε λέιζερ κάμνω, ούτε κρέμες αποτρίχωσης βάλλω, 100% natural born and bred in Cyprus (χωρίς να σημαίνει ότι εν προσέχω τον εαυτό μου α). Αρνούμαι πεισματικά να γίνω πάτερ κλαρίνος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έσχει καλή μουσική τζιαι ΚΕΟ τζιαμέ στην κόλαση κλείσμου πρώτη θέση πίστα! Μπαίνω απλά μπορεί να μου πάρει κανένα 10λεπτο, μπαίνω σιγά σιγά ξεκινώντας που τα δάκτυλα, μετά αστραγάλους, γόνατα κλπ. κλπ. ώσπου να φτάσω στην κελλέ. Εξέφυε μου τέλεια το σώβρακο, μα ποιος φκάλλει τούντες μόδες σιορ?

      Διαγραφή
  2. Ρε ζυμωμένη μεν του ακούεις. Έντζαι φταίμεν αν εν κρυά η θάλασσα ακόμα. Εγώ αν δεν λύσω που την πυρά εν μπαίνω μέσα πάντως.
    Για τον ιδρώτα εν ξέρω τι φταίει. Πάω μπαλέτο τζι έρκουμαι σούπα λούμα τζαι κάμνω μπάνιο επειδή δυσφορώ και όχι επειδή βρωμώ. Γιατί βρωμεί ο κόσμος εν εκατάλαβα ακόμα. Οι τρίχες της μασχάλης ναι, κάμνουν την κατάσταση χειρότερη με το θέμα της μυρωδιάς, αλλά λίο τρίμινγκ έννεν κακό ρε παιδιά. Τα άλλα ούλλα κάμνετε τα!
    Άτε και καλά μπάνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το be honest είμαι fan της τρίχας στους άντρες άλλα μισώ τους κλαρινογαμπρούς τζιαι τους χιπστερς! Αλλά έτσι 1-2 φορές μπάνιο την μέρα + αποσμητικά δεν βλάφτει κανέναν!

      Διαγραφή
  3. εν μπορώ άντρες της αποτρίχωσης γιαξ γιαξ.

    κ φυσικά εχτός που τες μυρωθκιές των ατόμων υπάρχουν και οι μυρωθκιές των σκουπιθκιών, των ψόφιων και γενικά της πυράς

    ΑπάντησηΔιαγραφή