Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Σήμερα αμαρτάνω και αύριο μετανοώ

Εξεκίνησα τζιαι εγώ την δίαιτα με τες αμαρτίες. Ο αρχικός στόχος ήταν να εξεκινούσα που προχτες (απο Δευτέρας που λέμε) αλλά εν εμπόρεσα να αντισταθώ. Γιαυτό εξεκίνησα που εχτές. Εξύπνησα που τες 6, άρα έχουμε και λέμε 6+ 12+6+6, 30 ώρες. Και ναι αγαπητέ μου αναγνώστη έσχει 30 ώρες που δεν αμάρτησα. Πάω τα θεσπέσια νομίζω, έχω το. Βασικά έχω το ώσπου να σχολάσω. Που εννα πάω σπίτι τζιαι ενα δώ το φαΐ τι κάμνω? Εδώ με θέλω. 


Μέχρι τζιαι το ένα μικρό κουταλάκι, καλαααά κουτάλι, καλαααά  ένα ξυσχιηλο κουτάλι μέλι που έβαλα στα cornflakes μου μετρά σαν μια αμαρτία. Να εξαιρέσουμε ότι με τόσα cornflakes που έφαα εν χορτάνω. Καταστροφή αγαπητέ μου αναγνώστη, καταστροφή. Ενεν ζωή τούτη. Τωρά ούλλα τούτα για να γίνω μια ξερατζιάρα τζιαι να φυσήσει λιο αερούι τζιαι να με πάρει.


Να πάει τζιαι η πείνα μου του κόλου (ουπς). Η ψυχολογία μου εν χάλια που την ώρα που έμαθα ότι δικαιούμαι 15 αμαρτίες την μέρα τζιαι ένα αλκοολούχο ποτό έσχει 30κάτι. Με ήντα ψυσχιή να φκώ τζιαι να πιώ σόδα-λαιμ? (πετε μου τωρά ότι εν δικαιούμαι ούτε τες κουνούες ή την σιταροπούλα που μας φέρνουν με το ποτό? ). 

Αγαπητή μου δίαιτα, αμαρτία ή όπως σε λαλουν, τα πράματα μεταξύ μας εν θα παν πολλά καλά. Εν φταίω εγώ αλλά φταίεις εσύ. Είσαι άγευστη, βαρετή τζιαι έν μπόρω να σταματήσω να αμαρτάνω. 

5 σχόλια:

  1. Αν θες να αγιασεις πρεπει να αμαρτησεις και αν προλαβεις ας μετανοησεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλε συμφωνώ με Αμυ!! Χαχαχαχαχα πόσο εύστοχο κόμμεντ!!! Σοβαρά τωρά, μην στερείς του εαυτού σου πράγματα απλά τρώε με μέτρο και το σημαντικοτέρο είναι ότι φάεις να είναι μέχρι τις 7 το απόγευμα πάρατζι νο νο νο....

      Διαγραφή
  2. Κόρη σοβαρεύτου. Αν δεν θέλεις να κάμνεις κανονικά δίαιτα με διαιτολόγο, εγώ προτείνω να κάμεις μια καλή λιπομέτρηση, να ξέρεις τι εν οι στόχοι σου, να ξέρεις πόσες θερμίδες καις ενώ είσαι inactive και με το μάι φίτνες παλ και τη βοήθεια του ίντερνετ να κάμεις ένα διαιτολόγιο μόνη σου.
    Από εκεί και πέρα άμα είσαι σε ένα βασικό πρόγραμμα θα έχεις και τις μέρες που θα φάεις τες πελλάρες σου και θα προσέχεις τες υπόλοιπες.
    Γενικά, καλή αρχή ξέρωγω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με έχασες στη σόδα λαιμ! Ξεκίνα γυμναστήριο και τρώε οτι θες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δίαιτα εν σημαίνει πείνα! Κάμνε γυμναστική τζαι τρώε πολλά αλλά υγιεινά οι μαλακίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή