Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

Πάμε Πακέτο

Που μιτσιά δεν ήμουν λάτρεις της τηλεόρασης τζιαι εκαταλάβαινα πως ότι εθώρουν ήταν ψέμα. Η μόνη φορά που θυμούμαι τον εαυτό μου να θωρεί μανιωδώς κάποια σειρά εν τον τζιαιρό του Σογκόκου. Έτυχεν όμως που εσπούδαζα να κόψω την θεία μου να θωρεί το 'Πάμε πακέτο' τζιαι να λούννεται του κλαμάτου. Έκατσα αρκετές φορές μαζί της να το δούμε τζιαι πάντα εσκεφτουμουν ότι εμένα εν θα με γυρέψει ποττέ κανένας. Πρώτον γιατί η Σκάλα εν μιτσιά (θέλεις εν θέλεις θωρείς τους ούλλους), δεύτερον έχω φέισπουκ τζιαι τρίτον με τζιήνους που έκοψα κάθε επαφή μάλλον ήταν σκόπιμα. 

Εψές μόλις ήρτα σπίτι εμπήκα φέισπουκ ώσπου να με πάρει ο ύπνος. Τυχαία εμπήκα στα New Messages Requests τζιαι είχα μήνυμα που κάποιον Βασίλη. Εν το άνοιξα αλλά εμπορούσα να διαβάσω λίο που έξω. ''Δεν ξέρω αν είσαι όντως εσύ αλλά...''. Οκ λαλώ εν κανένας που με είδεν κάπου τζιαι αντί να έρτει να μου μιλήσει στέλλει μου στο φέισπουκ. Μεχ...Εμπήκα στο προφίλ του τζιαι εν είχαμε κανένα κοινό φίλο τζιαι ο τύπος ζει στην Θεσσαλονίκη. Τελικά άνοιξα το μήνυμα τζιαι εθκιάβασα το τούτο.


Δεν ξέρω αν είσαι όντως εσύ αλλά πολύ το ελπίζω. Ήμουν στην Λάρνακα της Κύπρου πρώτη δημοτικού. Φύγαμε μετά από 2 χρόνια και έκανα παρέα με δίδυμα! Συγγνώμη αν ενοχλώ, τους ψάχνω εδώ και καιρό.

Για λίη ώρα έμεινα χασκιασμένη τζιαι σιγοψιθύριζα ' εν ο Βασίλης, εν ο Βασίλης!!!'.Εν θυμούμαι πολλά πράματα, αλλά θυμούμαι ότι επαίζαμε στην γειτονιά της γιαγιάς μου με τα νεροπίστολα τζιαι χωστό κάθε μέρα μέχρι που μιαν μέρα ανακοίνωσεν μας η μάμα μου ότι ο Βασίλης τζιαι ο αδερφός του ο Σωτήρης εννά μετακομίσουν στην Ελλάδα. Πρέπει να ήμασταν 5-6 χρονών τότε. Τόσα χρόνια δεν είχα καθόλου στοιχεία τους τζιαι η μάμα μου εν εθυμάτουν το επίθετο τους. Πάντα ελέαμεν τα μωρά απέναντι που την γιαγιά, τον Βασίλη τζιαι τον Σωτήρη.

Μετά που 16 χρόνια, ήβρεν μας ο Βασίλης.
Τα μωρά που έπαιζα, έγιναν ολόκληροι άντρες!

Τελικά εν θα πάω στο πάμε Πακέτο. Oh well...






2 σχόλια:

  1. Cute! Τζι εγώ έψαχνα μια συμμαθήτρια που μετά την εκδρομή στην Ελλάδα, έμεινε στην Ελλάδα και δεν είχαμε καμία επικοινωνία. Εχάρηκα πολλά που την ήβρα και μιλήσαμε λίγο.
    Επίσης, επειδή έχω σχεδόν ίδιο όνομα με μια ξαδέρφη μου που εδούλευκε κάμποσο καιρό στο εξωτερικό και έφυε κάπως απρόσμενα, ήβρα μες στα άσχετα μηνύματά μου (2 χρόνια μετά και βάλε) ένα μήνυμα που με ρωτά αν είμαι η ξαδέρφη μου, αν είμαι καλά, και ότι έχω χαιρετισμούς από όλους στο γραφείο. Απάντησα του ότι εν είμαι εγώ και η ξαδέρφη δεν έχει active fb profile αλλά θα μεταφέρω το μήνυμά του, και ήρταν σε επαφή. It's cute, in a way.

    ΑπάντησηΔιαγραφή