Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Χωρκοΐρίζω

Συνήθως τες Κυριακές γυρίζω τα χωρκά. (Χωρκοΐρίζω)

Εχτές παρόλο που ήταν ψατζιή επήαμε να έβρουμε μανητάρκα. Εφόρησα τις ποΐνες μου, 2-3 τρικά, σάκκο, κλάτσες ψηλές τζιαι παντελόνι μακρί όπως τζείνα του στρατού. Πρώτα επήαμε στο καφενέ του χωρκού τζιαι επαράγγειλα ζεστή σουμάδα. Ήμουν η μόνη γεναίκα. (Η γιαγιά μου πάντα λαλεί με θυμωμένο ύφος ' παν οι γεναίτζιες στον καφενέ?!' )

Eπήαμε στα χωράφκια τζιαι εξεκινήσαμε την αναζήτηση μανιταρκών. Εν ήβρα ούτε ένα, αλλά όποιος έβρησκεν εφώναζεν μου να τα φωτογραφίσω. Άρα εν μπορείς να πεις ότι εν έκαμνα τζιαι τίποτε. 



Μετά το πρόγραμμα είσχεν κλάδεμα ελιών. Εμπήκαμε στο αυτοκίνητο τζιαι εξεκινήσαμε να πάμε στο χωράφι . Οι χωματόδρομοι ήταν αρκετά λασπωμένοι λόγου των βροχών της προηγούμενης νύχτας. Όλα καλά, όσπου φτάνουμε σε μια απότομη ανηφόρα στο βουνό που έπρεπε να την φκούμε.

Τζιαι για να κάμνετε εικόνα το σκηνικό, έτην.



Είχαμε 2 επιλογές, είτε να παρκάρουμε κάτω τζιαι να περπατήσουμε 400 μέτρα ή να πάμε με το αυτοκίνητο όπως θα έκαμνε ο κάθε ττοπουζοκυπραίος που βαρκέται να ταράξει. Επιλέξαμε ομόφωνα την δεύτερη επιλογή. Το αποτέλεσμα? Τούτο.




Ακόμα τζιαι σε τούτη την φάση εγώ απλά εγέλουν τζιαι εβούρουν να πιάσω την φωτογραφική τζιαι το κινητό μου για να στέλλω σε ούλλους μέσω viber τα αποκλειστικά γεγονότα.

Μετά που τούτα ούλλα αποφάσισα ότι πρέπει να αγοράσω δικό μου αυτοκίνητο. Τόσον τζιαιρό εσυμβιβάζουμουν με τα αυτοκίνητα της οικογένειας. Εν καταλάβω που αυτοκίνητα όμως τζιαι ούτε με ενδιαφέρει το θέμα για να ασχοληθώ. Ερώτησαν με ήνταλως το θέλω. Είπα τους ναν ψηλό τζιαι να πιάνει Κανάλι 6. Θέλω να μπόρω να πηαίνω στα βούνα, road trips, να περνώ τα κυρτώματα τζιαι  να μεν λαλώ 'άου' τζιαι να μπόρω να φκαίνω πας τα πεζοδρόμια. Τι δεν θελω? Να έσχει πάρκινγκ σένσορ, εν μπορώ να κάμνει τίγκι τίγκι. Προτιμώ να κουντώ ότι εμποδίζει.

Έχω ένα πρόβλημα όμως, κρατώ λεφτά μόνο για ποδήλατο. Oh well...

6 σχόλια:

  1. Εν προς τους Τρούλλος τζιείνη η μούττη που θωρούμεν πίσω :)) Πάντως το σκηνικό είναι που την επαρχία Λάρνακας :)) πρόσεχε τα προσωπικά σου δεδομένα :))

    Εγώ σου προτείνω να πάρεις μιαν γαουρούν. Είναι συμπαθέστατη τζιαι κρούζει μόνο βιοκαύσιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Κι όμως, δεν είναι προς Τρούλλους η μούττη πίσω. Είναι επαρχία Λάρνακας, τζιαι εν γνωστόν ότι είμαι Σκαλιώτισσα! Μα που να βάλω την γαουρού μες την πόλη? Πού να παρκάρω το κτηνό τζιαι να μεν μου κάμουν θέμα? Άσε που εννα πηαίνουμε με 5 km/h. Οι, οι εννεν λύση τούτη...

      Διαγραφή
  2. Θέλω τζι εγώ αυτοκίνητο να δουλεύκει με αέραν, να δουλεύκει το a/c και η σόπα του, να εν ψηλό και να έχει τόπο στο πόρτμπαγκάζ, να έχει άδεια κυκλοφορίας ως τα €60/χρόνο, και να εν με ταχύτητες. Επίσης να εν μούχτιν. Αν ακούσεις τίποτε λαλείς μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή